• Persbericht: Salim Ben Sellam ook komend seizoen hoofdtrainer bij Zeelandia Middelburg

Voetbalvereniging Zeelandia Middelburg heeft het lopende contract met de 30-jarige Salim Ben Sellam als hoofdtrainer voor het aankomende seizoen verlengd. Met deze keuze kiest Zeelandia Middelburg voor continuïteit.Voorzitter Walter Blondeel: "Vanuit Zeelandia Middelburg was het geen optie uit te zien naar een nieuwe trainer. Salim is een jonge trainer met een visie die aansluit bij de visie van Zeelandia Middelburg. Daarbij ligt Salim erg goed bij de spelers".

Het bestuur en de Technische Commissie van Zeelandia Middelburg startten enkele weken geleden met gesprekken over contractverlenging. "We hebben een paar keer met Salim gesproken, en met de spelersraad, en allemaal staan we achter deze keuze", aldus voorzitter Blondeel. "Salim is sociaal, rustig, maar gelijkertijd een echt voetbaldier."Salim Ben Sellam speelde als middenvelder onder meer voor VC Vlissingen, RCS en Zeelandia Middelburg. Ook maakt hij al jaren onderdeel uit van het zaalvoetbalelftal Groene Ster. Ben Sellam is werkzaam als leerkracht op het Scheldemond College.