Clubnieuws

Clubhuis gesloten 27 april

24 april 19:00  Ivm. Koningsdag is het clubhuis zaterdag 27 april gesloten.

SCHOOLVOETBALTOERNOOIEN 2024 GEMEENTE MIDDELBURG

24 april 19:00  April is altijd de maand van de jaarlijkse schoolvoetbaltoernooien voor leerlingen van de basisschool uit de groepen 5 t/m 8.meer »

Dankbetuiging familie De Paauw

16 april 10:00  Frederiek, Sem en Bas de Paauw stuurden de vereniging een dankbetuiging voor de vele lieve berichten die zij vanuit de vereniging ontvingen naar aanleiding van het overlijden van Ed. meer »

ZM Clubffeest 15 juni a.s.

12 april 10:00  Op zaterdag 15 juni wordt het ZM Clubfeest weer georganiseerd. Er zijn de hele dag diverse activiteiten voor alle leden.meer »

Bedankt voor je inzet voor de vereniging!

16 maart 6:00  Dit weekend steken duizenden vrijwilligers in Nederland hun handen uit de mouwen tijdens de grootste vrijwilligersactie van Nederland: NL Doet. Een mooi moment om ook jou te bedanken voor je vrijwilligerswerk voor onze vereniging!meer »

Samenwerking Zeelandia Middelburg – JVOZ

25 februari 10:15  Met trots delen wij mee dat op vrijdag 23 februari de voorzitter van Zeelandia Middelburg, Remy Verhage, en de voorzitter van JVOZ, Eugène Fagg, een samenwerkingsovereenkomst hebben ondertekend. Deze stap is het vervolg op een succesvolle pilot die in de afgelopen periode is uitgevoerd. meer »

Clubhuis Zeelandia Middelburg: the place-to-be!

10 februari 18:15  Na vele jaren trouwe dienst, verdient ons fijne vertrouwde clubhuis een update.meer »

Openingstijden clubhuis 10 en 17 feb. a.s.

8 februari 13:15  Zaterdag 10 februari geopend tot 15.00u Zaterdag 17 februari geopend tot 15.30u.

Peter Aertssen ook komend seizoen trainer Vrouwen 1

31 januari 11:15  Peter Aertssen staat ook komend seizoen voor de groep bij Zeelandia Middelburg Vrouwen 1. De hoofdtrainer en de club hebben hun samenwerking vorige week verlengd.meer »

#SamenZM! Noodkreet: Een vereniging ben je samen!

21 januari 17:15  Om lekker te kunnen voetballen moet heel veel geregeld en gefaciliteerd worden. Veel van onze leden dragen hun steentje bij aan onze club. Als vereniging staan we op een kritiek punt waarop we jouw hulp nodig hebben, niet morgen, maar vandaag nog! Daarom is deze dringende oproep; ook voor jou. meer »

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!